Bidrag till Triss-skissutmaningen.

2010-11-28 @ 06:40:03

TACK
för alla era fina bidrag till vår trissutmaning.
Aldrig trodde jag väl att SÅ många ville göra kort efter våra skisser.


 JAG har fått in 30 stycken bidrag efter MIN SKISS!
Tillsammans har vi fått in 84 stycken bidrag!
Det är helt fantastiskt för att vara vår första utmaning.


 Det har varit jättespännande att öppna era mail och
fått se dom inkomna bidragen och vem som scrappat dom.
Jag har fått se flera för mig nya bloggar, adresser som jag nu
har sparat i min lista för scrappbloggar värda att återvända till,
inspiration till att scrappa får man aldrig för mycket av.


 Innan kvällen är slut kommer vi att redovisa vinnarna,
de två gemensamma priserna redovisas i alla tre bloggarna
och våra två ”egna” priser i vår respektive blogg.
Så kolla in till Lisa och snojbi  för att se deras vinnare.


Det kommer att blir en riktigt tuff utmaning för oss tre att utse er vinnare,
inte tal om annat, men samtidigt blir det en jättekul uppgift. 
Jag önskade verkligen att vi hade fler priser att dela ut.

 
Nu kommer här alla härliga bidrag som är gjorda efter MIN SKISS,
bidragen är inlagda i den ordning som jag fått dom på mailen.

Hittar ni något fel i mitt inlägg, tex fel namn eller länk är jag tacksam om ni säger till :)


 Återigen ett SUPERTACK till alla er som har lämnat bidrag till vår utmaning.
Adventskram på er alla sköna scrappare // Onkis



OBS:
Vi kommer att inleda det nya året med en LITEN utmaning.
Så jag hoppas att ni återkommer till våra bloggar.

 









Min skiss såg ut så här:





Och är är alla som har gjort kort efter min skiss:



Bidrag nr 1 Pojjos kort.



 

Bidrag nr 2 GunBritts julkort





Bidrag nr 3 MarieJs  julkort

 


Bidrag nr 4  Frubards pysselköks julkort





Bidrag nr 5  Lindhas Plejs grattiskort





Bidrag nr 6  Mammasols julkort






Bidrag nr 7  ScrapEllas julkort






Bidrag nr 8  Snabbscrapparens julkort






Bidrag nr 9  Cina99s grattiskort





Bidrag nr 10  fjeens kompiskort



Bidrag nr 11  Ankis julkort 



Bidrag nr 12  Ingalills glittriga kort

 



Bidrag nr 13  Annas julkort

 




 

Bidrag nr 14  Carinas kort och gott julkort





Bidrag nr 15 Lukethedrifters julkort





Bidrag nr 16  Veronicas grattis kort





Bidrag nr 17  Lenes julkort





Bidrag nr 18  Lillamyys grattiskort




Bidrag nr 19  Eva / Eviebee Julkort





Bidrag nr 20  Annelis julkort





Bidrag nr 21  Annaspyssligalivs julkort





Bidrag nr 22  Busans flyttkort



 

Bidrag nr 23  Nannas julkort





Bidrag nr 24  Yvonnesscrapkorts julkort





Bidrag nr 25  Gurkiss julkort





Bidrag nr 26  Monas julkort




Bidrag nr 27  Annelis julkort





Bidrag nr 28  Marithas julkort





Bidrag nr 29  lena Js julkort





Bidrag nr 30  Monicas julkort








Kommentarer
Postat av: snojbi

Nu blir det svårt att välja med såååå många fina bidrag.

Kramisar

2010-11-28 @ 08:39:38
URL: http://snojbi.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad spännande får kolla kväll.

Vad kul med en ny utmaning.

Kram Anna

2010-11-28 @ 10:34:41
URL: http://annaspyssligaliv.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Kanonfina bidrag och många.

Dags för våran utmaning, att välja :)

Kram

2010-11-28 @ 10:48:11
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: Lindha

Oj, vad många fina bidrag! Håller tummarna och ser fram emot söndagskvällen (det är inte ofta man har anledning att göra det!)



Grattis till din vinst hos Pysselmyran! Den var du välförtjänt av!



Kram Lindha

2010-11-28 @ 13:35:51
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: Johanna "pojjo"

oj oj så många fina bidrag.. ni får det verkligen inte lätt välja vinnare ler

2010-11-28 @ 14:37:56
URL: http://pojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0