Aprils utmaning!

2011-04-10 @ 07:37:05

God morgon!

Nu kan ni gå in på Lisa-olsis blogg
och titta på alla fina bidragen som har kommit
in till våran utmaning.
12 stycken tycker jag är kanonbra.

Nu återstår en sak, den svåraste, att bland
alla fina bidrag utse EN vinnare...

Vi kommer att presentera vinnaren lite senare under dagen
på alla 3 bloggarna.

Vi lottar även ut ett pris i juni bland er som deltar i alla
tre utmaningarna - detta var utmaning ett - med godkända bidrag.


Stort TACK ni som ville vara med i vår utmaning.

Glöm nu inte att hålla utkik efter nästa lilla utmaning,
som det är jag som håller i denna gången,
i början av maj dyker den upp i våra tre bloggar.

Ha en härlig söndag!!


Mitt kort från min påse.


Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Så fina bidrag, jag glor mig virrig,

detta blir en utmaning...

Kram

2011-04-10 @ 07:57:06
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: Maria

Ojdå, har jag inte hunnit skapa till den här utmaningen :(

Jag som tycker så mycket om skissen. Men jag kan väl använda den ändå:)

Nu ska jag titta på bidragen.

Kram

/Maria

2011-04-10 @ 08:40:13
URL: http://distresseddesserts.blogspot.com/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej och trevlig söndag på dig:)

Har redan varit inne och tittat på alla underbara bidrag är glad att det inte är jag som ska välja en vinnare!!!

Denna skiss var riktig trevlig att pyssla efter gillade den jättemycket:)

Tack för att ni fixar sådana jättetrevliga utmaningar till oss andra det uppskattas:)

Ha det bäst och kramar från Lilla Inger:)

2011-04-10 @ 10:41:47
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0