Bidrag till utmaningen!

2011-02-13 @ 07:21:21

**TACK**
för alla fina kort ni har gjort till våran utmaning.

Här kommer alla bidragen

i den ordning som jag fått dom mailade till mig.




Lena


Insidan




Lene

insidan


Lindha

        



eviebee
     


Insidan
  





Yvonne


Insidan


Lena


Insidan




Annelie


Insidan


Pojjo




Busan
 


Insidan





Anna



Insidan





Cattis

Insidan



Jessika

Insidan



Anneli





GunBritt

                                                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                              
 

 

                                                     **TACK**                                                          
för alla fina bidrag,
14 stycken är kanonbra.
Jättekul att ni ville vara med :)

Nu återstår det svåra,
att utse en vinnare.

Vinnaren presenteras senare under dagen i våra tre bloggar
Lisa-olsi, snojbi och onkis

Glöm nu inte att hålla utkik efter nästa lilla utmaning,
i början av mars dyker den upp i våra tre bloggar.
Då håller Snojbi i utmaningen och
glöm inte att vi lottar ut ett pris efter tredje utmaningen
bland er som mailar in godkända bidrag i alla tre utmaningarna.

Ha det gott alla scrappare :)

KRAM Onkis!
 





                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: snojbi

Ojojoj det här blir inte lätt med så många fiiina bidrag

2011-02-13 @ 07:47:10
URL: http://www.snojbi.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Dags att tänka och tycka kvinns,

mailen kommer att gå varm ett tag.

Inte lätt att utse en vinnare abland alla fina bidrag...

2011-02-13 @ 07:53:50
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: *Annmi

Wow....Såå vackra ♥ kort!!!

Allar var i min smak :)



/ Kram

2011-02-13 @ 09:20:28
Postat av: Felicia&Emma

Tack så mycket !

Ja klänningarna var jättesöta =)



Ja usch nu vill ja inte ha snö mer..



va många fina kort, förstår att det kommer bli svårt att välja vinnare ;)



Hoppas ni haft en bra helg!

KRAM <3

2011-02-13 @ 12:14:17
URL: http://fiem.blogg.se/
Postat av: Anneli

Så många fina bidrag du har fått in, det blir inte lätt att välja. Jag hade påbörjat på ett kort men han inte göra det klart. De var en roligt tävling du ordnande!



Kram ANneli

2011-02-13 @ 14:05:48
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Cattis

Åhh jättefina kort allihops, kan tro att det blir mycket svårt att välja ;)

Ha det så gott / Kram kram

2011-02-13 @ 15:09:33
URL: http://www.cattiskort.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag är inte avundsjuk på er.

Ska gå och jobba nu men hoppas se vinnare när jag kommer hem i kväll.

Solen skiner men jag tycker inte det är tillräckligt varmt runt 23 grader varmare så det blir lite varmt inne också.

Kram så ses vi i kväll ;)

2011-02-13 @ 15:27:37
URL: http://annaspyssligaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0