Vinnare blev.....

2011-01-16 @ 13:40:02

Efter flera mail och olika tankar och tyckande
har vi tre nu kommit fram till en vinnare.

Återigen tusen tack för att ni varit med i vår utmaning.

Glöm inte att det är jag som har utmaning i början av februari,
vi lägger ut utmaningen i alla tre bloggarna.

NU TILL VINNAREN  I DENNA UTMANING

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
GRATTIS
.
.
.
.
.
.
.
.

BUSAN





Ett härligt kort som genast gav ett Ååh på läppen,
 den knallgula stora blomman och det mysiga motivet,
ett kort man blir glad av helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Tack tjejer, vi lyckades utse en vinnare :)

2011-01-16 @ 13:46:46
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack för en rolig utmaning och stort GRATTIS till Busan. Så himla roligt hon vann!

2011-01-16 @ 19:43:01
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Busan

Är så glad och tusen tusen tack för att ni höll i denna superroliga utmaning med så snygg skiss!!! Tänk att jag fick skissen "rätt" också - jag är ju inte så van!!!

Och vilken snygg header du har fått - så snällt av Lis-Olsi att hjälpa dig - det blev så personligt och SNYGGT!!!

Hoppas du har det så bra du bara kan idag och snart får en mysig pysselstund igen!

Massor med kramar

Busan

2011-01-17 @ 11:17:35
URL: http://busanspysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0