Vinnaren i våran utmaning är

2011-06-19 @ 13:52:42

 

 

Vinnaren i våran utmaning

 

Är....

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

nyfikna?

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

Först en motivering.

 

Ett alldeles underbart och välarbetat alster .

En blomsterkorg med underbara blommor och insekter.

Inte nog med det, det gömmer även en gåva

till personen den är ämnad för

Titta HÄR får ni se

 

Ett stort GRATTIS till

MezzaNotte

 

 

 

Men så har vi ju ett pris kvar att dela ut

och det är ju det vi lottar ut bland er

som har lämnat in till alla tre utmaningarna

med godkända alster.

 

Denna gången var det Sojbis tur att hålla i lottningen och hon gjorde så

att hon skrev upp alla de godkända namnen på små lappar knölade ihop

och så fick hennes lilla tjej komma och plocka en lapp.

Det namn som stod på lappen var

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

Jessica

GRATTIS!! 

Mitt pris ser ut så här


Lisa-olsi och Snojbis
 pris hittar ni i deras bloggar

 

Om ni skickar adresserna till

[email protected]

så kommer priserna så snart vi har postat dem.

 

 

Vill tacka alla som varit med i våra utmaningar det är såååå

skoj när vi får in alla fina bidragen.

 Kram Onkis!!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Vi lyckades utse en vinnare

även denna gång :)

Så kul det har varit

med dessa utmaningar.

Kram

2011-06-19 @ 16:12:54
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: Filippa

vilken rolig tävling och vilka fina priser! :D

2011-06-19 @ 19:56:38
URL: http://siluetts.blogg.se/
Postat av: Katja/MezzaNotte

Tack för den fina nomineringen!! Superkul att jag vann!! jag skuttar av lycka! Kram kram Katja

2011-06-19 @ 20:03:48
URL: http://mezzanotteskapar.blogspot.com
Postat av: pojjo

EN VÄRDIG vinnare :D GRATTIS

2011-06-21 @ 20:13:17
URL: http://pojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0