Dopkort!

2015-07-19 @ 08:59:00
 
Det händer inte så mycket här på min blogg
eller vid pysselbordet.
Kan inte skylla på tiden eftersom jag har sommarlov,
och egentligen gott om tid.
Men jag njuter av dagarna med familjen,
och sommarlovet springer iväg....
 
 
**********
 
Ett beställningskort har jag hunnit med,
ett dopkort till en liten Linnea:
 Datum och dop text
fick vara på insidan,
som jag tyvärr glömde fota...
 
 
 
 
**********
 
 
 
 

Grattis till körkortet!

2015-07-14 @ 09:56:27

 

Fick en beställning på ett kort till en Matilda

som tagit körkort,

beställaren ville att det skulle vara en "WW bubbla"

med på kortet och så skulle det gå i rosa.

Och så här blev det när det blev klart:

 

***********

 

 

Då ska ni få se.....

2015-07-05 @ 12:36:40
 
Då ska få se vad jag pysslat med sen sist :)
 
*********
 
Min arbetskamrat & goda vän Eva
har blivit mormor till en liten Olliwer,
och det ville jag ju fira med paket och ett kort
 
 
***********
 
Sen går ju månaderna fort,
dags att visa er junis swapbrev som jag fick
 
 Och så här blev kortet som jag
gjorde av en del av alla saker:
 
 
**********
 
Hoppas att ni alla njuter av sommaren.
 
 
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0