Grill tider!

2015-06-27 @ 20:43:00
 
Fick en beställning på ett kort till
en man som fyller år
och ska få en grill & tillbehör
i present.
Så beställaren ville ha ett kort som går på det temat:
 Den lilla grillen & kockmössan
har jag fått av snälla Lisa-olsi
 
**********
 
 
 
 

Dopkort!

2015-06-23 @ 10:26:00
 
 

Många klagar på det dåliga vädret,
men jag tycker det är bra pyssleväder :)
 
 
******
 
Fick en beställning på ett rosa dopkort,
och så här blev det:
 
 
*********
 
 
 

Examens kort!

2015-06-21 @ 13:37:45
 
Har fortfarande några examens kort att visa er.
 
 
*******
 
Det första skulle gå i rosa & silver,
eftersom Cornelias examens klänning gick i dom färgerna.
 
 
**********
 
Det andra kortet är till en Oscar som
som tagit sin examen.
 
 
************
 
 
 
 

Fler avslutnings kort!

2015-06-16 @ 10:18:25
 
Hej på er alla!
 
Först vill jag börja med att tacka för alla snälla kommentarer,
det förgyller verkligen min dag att läsa det ni skriver,
och sen är det så roligt att hoppa
in och hälsa på och skriva en rad i era bloggar.
 
 
*********
 
Min arbetskamrat Eva ville ha ett
kort till hennes son när han skulle få sommarlov.
Om några veckor ska dom få en lite hundvalp,
så hon ville att kortet skulle gå i hund tema
 och en bild på
hundmamman på kortet till William.
 
 
Och så här blev det kortet:
 
 *******
 
Sen fick jag en förfrågan om att göra ett studentkort med häst tema,
och det blev så här:
 
 
**********
 
Hoppas att ni alla får en trevlig vecka med
mycket pysseltid.
 
 
 

Studentkort!

2015-06-12 @ 18:11:53

 

Igår tog min äldsta son Robin

äntligen sin student.

Vi hade toppen bra väder och en rolig fest,

och så här såg Robin ut när vi mötte honom

när dom sprungit ut

 

 

***********

 

Jag har ju fått några beställningar på studentkort,

ett till en Anton som gått en musiklinje:

 

 

 

***************

 

Och ett kort till en Rebecka som är nybliven student:

 

 

 

********

 

 

Nu hoppas jag att ni alla får en trevlig helg!!

 

 

Några kort!

2015-06-08 @ 11:45:00
 
 

 

Inder helgen var det en utmaning i

48 timmars sidan på FB,

där kortet skulle gå i övervägande vitt.

 

Jag kunde inte låta bli att sätta mig vid pysselbordet

och göra ett bidrag:

 

Blev ett väldigt dåligt foto,

men det får gå ändå :)

 

 

************

Sen ska jag visa er hur mitt kort från majs swappåse blev,

detta var med i påsen denna gången:

 
 
 

Och kortet när jag klipp & klistrat färdigt:

 

 

********

 

 

 

Grattis kort till Alice!

2015-06-07 @ 08:27:00
 
Min arbetskamrat & vän Eva har ett barnbarn
som nyss fyllde 1år.
Och till den stora dagen fick jag äran att göra ett kort.
Eva ville att kortet skulle gå i rosa med prinsessor på,
letade & funderade ett tag,
men så kom jag på att den finaste prinsessan dom har är
ju födelsedagsbarnet själv.
Gick in på FB och letade reda på ett kort på Lillie
och så fick hon vara prinsessa på sitt egna kort :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0