GOTT NYTT ÅR!

2013-12-31 @ 10:03:00
 
Här kommer årets sista kort från mig.
Det är från swapbrevet i december månad.
 
 
***************
 
Vill passa på att önska alla mina följare och
scrapvänner ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Altrad Julklapp!

2013-12-28 @ 13:15:00

 

Jag har en vän som pga av sjukdom

äter många mediciner bla cortison,

och som biverkning av det så har hon gått upp en del i vikt.

Så när vi pratar om det så brukar jag säja till henne:

Bättre överviktig än skitviktig.

Och en gång sa hon till mig: om du ser en tavla med

det ordspråket så köp den till mig.

Hum... det blev en altrad tavla till henne i julklapp.

 
 
**************
 
 

  

 
 

 


GOD JUL!!

2013-12-24 @ 09:22:00
 
Tänk att denna hobby skulle innebära att jag fått så många härliga vänner,
både på nätet och genom bloggar
Härliga scrapvänner  genom olika utmaningar och grupper på FB.
Det trodde jag inte när jag startade för snart 6 år sen.
 
***************
 
Lisa-olsi och jag har fått en härlig & fin vänskap
som jag inte trodde man kunde ha trots att vi bor så långt ifrån varandra.
Och titta bara vad tomten hade med sig från henne Emoji
 
******
På paketet satt denna fina ängel.
Nu sitter denna söta skyddsängel på mina bilnycklar.
Tusen miljoners TACK Lisa!!!
 
Emoji  Emoji  Emoji  Emoji
 
Carina är en annan snäll och mysig scrapbooking vän
som jag har lärt och känna genom denna hobby, jättekul!
Titta bara vilken fin julklapp hon slickade till mig.
Många stora TACK Carina,
du vet verkligen vad jag gillar.
 
Emoji  Emoji  Emoji  Emoji
 
Nu önskar jag och min familj er alla den bästa av alla jular.
 
 
Emoji  Emoji  Emoji  Emoji
 
 
 
 
 

Kort med sköldpadda!

2013-12-22 @ 21:55:00
 
Jag har en kompis i Trollhättan
vars dotter fyller 20år.
Och till dess ville min kompis ha ett kort med sköldpadda på.
Rebecca har 2st sköldpaddor själv,
så det va klart att jag fixade ett kort till henne med ett par sköldpaddor.
 
 
 
 

Kort med en låttext..

2013-12-19 @ 19:52:00
 
Nu har jag varit med på en utamning på FB igen,
denna gången gällde det att ha med
en rad eller en vers ut en låt.
Och så här blev mitt kort efter det temat:
 Jag gillar verkligen texten på denna stämpeln,
den är tagen ur psalm 791 och skriven av Ingemar Olsson
 
*************
 
Nu hoppas jag att ni alla har det bra
uti vårt avlånga land.
 
 
 
 

Sista julkortsutmaningen..

2013-12-15 @ 09:34:00
 
Nu är det dags för den sista
julkortsutmaningen hos Scrapbutiken,
denna gången va det en skiss man skulle följa:
 
Och min tolkning av den skissen
blev så här:
 
 
Detta va nog sista julkortet för i år,
nu känner jag för att göra lite annat :)
 
 
 
 

Den sista julkortsutmaningen på FB

2013-12-11 @ 10:19:00
 
 
Tiden går fort när man har roligt :)
Nu är det redan dags för den 9:de och sista
julkortsutmaningen på min och Lisa-olsis
julkortsutmanings sida på FB.
Denna gången är temat: Shabby Chic.
 
Och mitt inspirationskort blev så här:
 
*************
 
Jag hoppas att ni alla har det bra
och inte stressar för mycket inför julen, det blir jul i alla fall :)
 
 
 
 

Näst sista julkortsutmaningen hos Scrapbutiken....

2013-12-04 @ 08:23:00
 
Näst sista julkortsutmaningen hos Scrapbutiken....
 
Och denna gången va temat  3D snö,
och så här har jag tolkat det:
 Har lagt snö på granarna och GOD JUL skylten.
 
 
*************
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0