Swapbrev!

2015-03-31 @ 07:47:00
 
Månaderna går verkligen fort,
nu är mars slut och det är dags att visa er
hur mars månads swappåse såg ut:
 
 
 
***********
 
Och så här blev mitt kort:
 Kortet gjorde jag till min
farmor som fyllde 90år nu i mars.
 
 
 
 
 

Beställningskort!

2015-03-27 @ 11:09:00
 
Fick en kort beställning
av en kvinna som jag inte känner,
utan hon hade sett ett av mina kort
och frågat sig fram tills hon ringde mig.
Kul när folk gillar mina kort :)
 
*********
 
Hon ville ha ett grattis kort med blommor till sin man,
och så här gjorde jag då:
 
 *************
 
 
 

Önskar er alla en trevlig helg!

 

 

 

 

 

70 års kort!

2015-03-24 @ 19:00:21
 
Min mamma frågade om jag hade lust att göra ett
kort till en man som fyllde 70 år,
och det va klart att jag gjorde.
 
Och så här blev kortet när det blev klart :)
 
***********
 
 
 
 
 

Tidig födelsedag :)

2015-03-20 @ 07:57:00
 
Än är det ett tag kvar tills jag fyller år,
men under veckan som gick så hittade jag ett paket i min postlåda
fån min snälla vän Lisa-olsi
 
 
*************
 
Och hon vet verkligen vad jag gillar och behöver
Små fack att förvara halv pärlor i,
massor med metall dekorationer som jag ofta använder.
En pudel var det med till Valles ära :)
Och fina uggle chams som jag har snöat inne på nu :)
 
 
***********

Underbart vackra uggle papper,band och dies,
en stans som jag ska försöka göra egna blommor av.
och den rosa/svarta ugglan var det en grattis hälsning på till mig.
 
 
****************
 
 

Emoji  Tusen tack snälla Lisa för allt

detta underbara jag fick av dig  Emoji 
 
 
 

Kram och ha en trevlig helg!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nu är det en.....

2015-03-15 @ 15:14:16
 
Nu är det en utmaning på den norska sidan
Vintage igen.
 
*************
 
Denna gången vart temat: spets servett / doily
eller som jag kallar dom: kakpapper
 
 
 
Och så här blev mitt kort:
 
 
 
**************
 
 
 

Grattis Monica!

2015-03-11 @ 09:08:07
 
Min mans kusin Monica
fyllde nyss 50år
och jag fick äran att göra ett kort till henne :)
 
 
********
 
Vet egentligen inte vad hon gillar,
så det blev ett grått/vitt kort.
 
 
***********
 
Idag lyser solen härligt så jag
ska passa på och ta en långpromenad med hunden
innan jag börjar jobba kl 13.
 
*********
 
 
 
 
 

Dopkort!

2015-03-06 @ 08:12:00
 
Hejsan!
 
Hoppas att ni har det så bra det bara går
runt om i vårat avlånga land.
 
*******
 
Jag jobbar ganska mycket nu,
men ett dopkort  har jag lyckats pyssla ihop:
 
 
*********
 
Idag ska jag åka till Karlstad och se om jag
kan köpa mig nya vårskor och sen se om Panduro har något roligt
som jag kan köpa :)
 
 
************
 
 
 
 
  

Konfirmation!

2015-03-02 @ 06:19:55
 
Nu har det varit en utmaning på 48 timmars sidan på FB igen,
denna gången var temat: Vårkänslor
och så skulle man inspireras av Carolas härliga kort.
 
 
********
 
När jag satt och funderade på temat så kom
jag att tänka på konfirmation,
så det fick bli ett sådant bidrag till utmaningen från mig:
 
 
**********
 
Hoppas att ni alla kommer att få en bra kommande vecka!!
 
 
 
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0