Aprils swapkort!

2015-04-30 @ 21:49:00
 
 
 
Månaderna går verkligen fort,
i morgon är det redan Maj.
Nu är april slut och det är dags att visa er
hur april månads swappåse såg ut
som vi fick av Lisa-Olsi:
 (lånade bilden av Lisa)
 
 
**************
 
 
Och så här blev mitt kort:
 
 
 
**********
 
 
Kram & trevlig helg!
 
 

två stycken beställningskort!

2015-04-25 @ 08:31:00
 
Fick 2 st beställningskort av samma person,
ett till en 25 åring och ett kort till
en som fyllde 50år.
Det var inga särskilda önskemål till dessa kort,
utan fick helt fria händer.
 
 
*************
 
 
Och så här blev 50års kortet:
 
 
************
 
Kortet till 25 åringen:
 
 
***********
 
 Utlottning hos Maria!
 
Just nu så har Maria utlottning av sååå jättefina
scrapsaker. Kika in hos henne, så får du 
se så mycket fint hon gör.
Länk --> HÄR. 
Jag håller mina tummar för att vinsten
hamnar på mitt pysselbord :)
 
 
 
 
 
 
 

Fotbollskort!!

2015-04-19 @ 16:13:00

 

Fick en beställning på ett fotbollskort

till en kille som heter Adam  som fyllde 23 år och gillar

fotbollslaget Aresnal.

 

**********

 

Och så här blev det kortet:

 
 
***********
 
Sen lovade jag ju att tala om vilken låt jag tänkte på när jag gjorde musikkortet,
och det var: We will rock you
med Queen.
 
 
Inte så lätt att gissa kanske :)
 
 
 
 

Fyrkantigt kort.

2015-04-14 @ 21:10:00
 
Nu har det varit en utmaning på FB igen :)
Denna gången skulle man göra ett kort med fyrkanter,
och med på kortet skulle det finnas en bild
eller stämpel.
 
***********
 
 
Och så här blev mitt bidrag till utmaningen:
 
 ***********
 
 

You rock!

2015-04-11 @ 19:37:00

 

Nu är det en utmaning på FB som jag hakade på,

temat är: Musik.

Så här skriver hon som har utmaningen:

Ni ska skapa ett kort som kan inspirera till musikskapande

Min man, Michael, tycker att vi på något sätt borde kunna

kombinera hans studiotid med min tid i scraphörnet.

Hans idé är att ni finner inspiration i en låt och när utmaningen är

slut tonsätter han det kort han inspireras mest av.

Vad ni inspirerats av får vara era hemligheter –

i alla fall tills Michael valt sin vinnare, så att han inte anklagas för att plagiera.

 

 

*************

 

 Så här blev mitt kort:

Vi får ju inte tala om än vilken låt som inspirerat oss,
men ni kanske kan gissa vilken det är :)
Lovar att tala om det så fort dom utsett en vinnare.  
 
 
**********
 
 

 

 

 

 

 


yoga & meditation.

2015-04-06 @ 22:00:00
 
Fick en beställning på ett kort
som skulle vara till en kvinna som är
yoga & meditations ledare,
hon skulle få koret på deras avslutning.
 
 
**********
 
Och så här blev kortet:
 
 
**********
 
Hoppas att ni får en bra vecka
 
 
 
 

Utmaningen och glad påsk!

2015-04-04 @ 09:05:00
 
 
Nu är det dags att vara med på en utmaningen igen,
det är den norska sidan: Vintage
som har en utmaning där man ska ha pärlor med på sitt kort. 
 
**********
 
Och så här blev mitt kort:
 Pärlorna satte jag som ett halsband
på provdockan.
 
 
************
 
Nu vill jag och Valle passa på att önska er alla en
 
 
GLAD PÅSK!!!
 
 
 
 
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0