Kort till en man!

2015-08-27 @ 08:47:00
 
Nu har hösten kommit till Värmland
med regn & mörker,
och då är det perfekt att sitta vid pysselbordet
och göra ett kort.
 
******
 
Fick beställning på ett kort till en man
som gillar bilar,
helst röda & vita...
Det skulle vara med lite kärlek  på kortet också.
 
Och så här blev det kortet:
 
Har pratat med mannen som fick kortet,
och han sa till mig:
Nu vet jag varför folk vill beställa kort av dig..
Var väl en gullig komplimang för att komma från en man ;)
 
 
 
 

Tiden går sååå fort!

2015-08-20 @ 10:17:00
 
Ja, tiden springer verkligen ifrån mig nu,
har börjat och jobba efter sommarlovet,
det är sommar ute och då blir det inte mycket tid vid pysselbordet.
 
 
Min vän Lisa-olsi hade en toppen bra
julkortsutmaning i våran Fb grupp
där man skulle göra ett julkort efter en snygg skiss.
 
 
Och så här blev mitt julkort efter skissen:
 
 
 *************
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0