Julkortsutmaning nr 8 på FB

2013-11-30 @ 10:51:00
 
Nu har den 8:de
julkortsutmaningen på FB börjat.
Denna gången är det Lisa-Olsi som håller i utmaningen,
och denna gången tyckte hon att vi ska man ha med
3st olika band eller spetsar + en rosett på julkortet.
 
Så här blev mitt kort:
 
 
**************
 
 

Julkort med stjärnor

2013-11-26 @ 06:27:14
 
På Fb var det en kort utmaning under helgen,
där temat var: Ett naturligt ljus,
och då valde jag att göra ett kort med stjärnorna på våran vinter himmel.
 
***********
 
 
 
 
 

Clean and simple

2013-11-23 @ 14:42:31
 
Nu är det dags för
julkortsutmaningen nr 7 hos
Scrapbutiken
 
Denna gången är temat: Clean and simple...
Ingen lätt utmaning för mig då jag gärna sätter på lite mer dekorationer.
Men så här blev mitt Clean and simple kort:
 
 
**************
 
 
 
 

Tändsticksask!

2013-11-20 @ 08:17:00
 
 
Just nu vid pysselbordet är det lite
julklappstillverkning.
Fast ni får vänta med att se vad det är tills efter julafton,
vet nämligen att mottagaren tittar in här ibland
och då blir det ju inte mycket till överraskning :) 
 
*********
 
Men en tändsticksask har jag gjort som ni får se:
 
 
 
 
 

Manligt kort!

2013-11-17 @ 16:24:00
 
 
Nu är jag med på en utmaning på FB igen,
denna gången skulle man göra ett manligt kort.
 
Och så här blev mitt manliga kort:
 
 
Hoppas att ni alla får en bra vecka,
och lova vara rädda om er.
 
 
 
 

Julkortsutmaning nr 7 på FB

2013-11-14 @ 10:22:44
 
Nu har den 7:de
julkortsutmaningen på FB börjat.
Denna gången är det jag som håller i utmaningen,
och jag valde denna gången temat: skiss
 
 
Här är skissen som man ska göra ett julkort efter:
 
 
Och så här blev mitt inspirations kort:
 
 *****************
 
Precis nu har vi -0,5 grader ute
och så regnar det, så...
 

Tändsticksask!

2013-11-12 @ 06:43:00
 
Är en utmaning på
48-timmars scraputmaningar på FB just nu,
där skulle man välja en bild och göra ett altster efter det.
Jag hittade en bild med blockljus och till dom
behövde man en tändsticksask tycker jag :)
 
 
 
 
 
 
 

Farsdagskort

2013-11-10 @ 09:35:22
 
Jag tror inte det är någon som har
missat att det är farsdag idag.
Vi firade far i huset med paket på sängen idag,
senare idag ska vi fira svärfar.
 
*************
 
Och så klart får ni se ett farsdagskort som jag gjort:
 
***********
 
 

julkort med rullar!

2013-11-07 @ 08:32:32
 
 
Hej på er i höstmörkret!
 
Jag fortsätter väl att visa mina julkort,
eftersom det är det jag pysslar mest med nu.
 
 
Vill passa på att tacka för alla snälla kommentarer
som jag får av er,
det betyder mycket för mig.
 
 

Julkortsutmaning nr 6

2013-11-03 @ 21:07:00
 
Nu är det dags för
julkortsutmaningen nr 6 hos
Scrapbutiken
 
Denna gången är temat: Vintage.
Och det tolkade jag så här:
 
 
 Hoppas att ni alla får en toppen bra vecka!!
 
 
 

Personalmöte!

2013-11-01 @ 10:18:00
 
 
Jag har ju snart varit sjukskriven i 5v,
och under tiden var några av mina arbetskamrater här och hälsade på.
Med sig hade dom en krya på mig present,
en fin ljuslykta från alla mina arbetskamrater.
Och nu under veckan hade dom ett personalmöte
som jag inte kunde vara med på.
Så jag tog och köpte en chokladkaka
som jag altrade och åkte till min chef med så dom hade
något gott till kaffet på mötet.

Men nu på måndag börjar jag jobba igen och det ska bli så
kul och träffa alla barnen igen.
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0