Lika block och skickade dekorationer!

2014-09-24 @ 19:56:00

 

Lisa-olsi och jag har hade köpt lika pappersblock på Panduro.

Så fick Lisa den smarta idén att vi skulle byta

pysseldekorationer med varandra som skulle räcka till 2st kort,

så skulle vi göra korten med sakerna från 2st kit

som vi skickat till varandra.

Vi fick blanda sakerna precis som vi ville :)

 
 
********
 

 

Och så här blev båda mina kort:

 

 

***********

 

 

 
 
**********
 
 Det är alltid kul med lite utmaningar
nätvänner i mellan,
tack Lisa!
 
 
 
 

 


Utmaning!

2014-09-21 @ 20:36:00
 
 Just nu pågår det en utmaning på den Norska sidan:
Vintage utmaningar
 
Och uppgiften den här gången var   
 att skapa en vintage alster som har minst 3 lager.

*******
 
Och så här blev mitt kort
till deras utmaning:
 
 
Nu hoppas jag att ni alla får en bra vecka som kommer.
 
 

lika kort men ändå inte :)

2014-09-17 @ 07:49:49
 
Gjorde ett julkort till en utmaning på FB,
man fick inte använda färgerna rött eller grönt,
annars va det fri tolkning.
 
*******
 
Så här blev mitt julkort:
 
 ****
 
När jag satt och gjorde julkortet
fick jag en beställning på ett
grönt grattiskort,
eftersom det va lite bråttom
då beställaren ville ha det kvällen efter,
så bestämde jag mig för att lifta mig själv :)
 
*********
 
 

Rosa bebiskort!

2014-09-13 @ 18:29:00
Det ringde en man till mig som sett ett kort som jag hade gjort,
han undrade om jag hade lust att göra
ett till hans nyfödda barnbarn?
Självklart sa jag.
 
Vill du ha med något särskilt ditt kort, frågade jag?
Rosa, svarade han :)
 
Och det fick han:
 
 
 *********
 
 
 

Både dop & bröllop under helgen!

2014-09-07 @ 17:48:00
 
 
Under helgen som gått så har det varit både
dop & bröllop som jag fått kortbeställningar till.
 
*********
 
Dopkortet är till en liten tjej
som fick det fina namnet Lillie
 
 
********
 
När jag fick beställningen på detta bröllopskoret så sa
beställaren att jag fick göra som jag ville,
bara det va ett brudpar och deras namn med på koret.
Så det fixade jag :)
 
 
************
 
 

Skissutmaning!

2014-09-06 @ 08:33:00
 
Det finns många bra utmaningar på FB
i dom olika grupperna.
Den här som jag var med på var en skissutmaning,
och jag gillar ju att göra kort efter en fin skiss.
 
Så är såg skissen ut denna gången:
 
**********
 
Och så här blev mitt kort:
 
 
************
 
 

Kram

 

 önskar er alla en trevlig helg!

 
 
 

Utmaningar!

2014-09-02 @ 08:00:22
 
Hej på er alla!
 
Nu har det varit utamningar igen,
och fast jag inte har någon större
vinst chans så är jag med i alla fall :)
 
********
 
Den fösta utmaningen var temat: Blommor
Och så här blev mitt bidrag:
 
 
*********
 
Den andra utmaningen var temat: Vintage
Och här får ni se mitt bidrag:
 
 
*********
 
 
 
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0