70 års kort!

2015-09-25 @ 11:20:00
 
 
Mina dagar måste vara kortare än andras,
jag hinner bara jobba och sköta hem och familj...
Jag har så många idéer som jag vill göra vid mitt pysselbord,
men är sällan jag hittar dit nu för tiden,
nå ja det kanske blir bättre när kung Bore kommer och hälsar på :)  
 
 
**************
 
 
Fick en beställning på ett 70 års kort,
och så här blev det:
 
 
 
***********
 
Vill önska er alla en trevlig helg!!
 
 

Gamla tanter :)

2015-09-20 @ 14:17:26

 

Jag tycker det är jätte kul att få beställningar på kort,

men ibland är det kul och sätta sig vid

pysselbordet och bara göra vad man vill...

Så var det när jag hittade denna texten,

då blev det ett "bra att ha kort"

 
 
 
 
 

Datanörd!

2015-09-06 @ 13:35:31

 

Hej på er alla!!

 

Nu har jag äntligen fått lite tid vid mitt pysselbord.

Fick en beställning till en kille som fyller år

och som är en riktig datanörd :)

 

Och så här blev kortet

när jag klurat & funderat ett tag:

 
***********
 
Nu hoppas jag att ni alla får en bra vecka
med mycket pyssel och att ni får vara friska.
 
 
 
 
 
 

Swappkort!

2015-09-01 @ 18:58:00
Nu har det gått en månad igen och det är dags att visa er
vad jag fick i augustis swapbrev.
 
Allt detta fina kom i min brevlåda
i början på augusti:
 I mitt kuvert fick jag lila tofs, blommor & halvpärlor
 
 
*********
 
 
Och så här blev mitt kort
efter jag har klippt och klistrat lite: 
 
 
 
 

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0