Swapp-påsar!

2010-07-25 @ 08:49:35

Jag har gått med i en SWAPP-grupp!!  


 Scrapbooking 


Vi är 5st scrap tokiga kvinnor i olika delar av landet som älska att pyssla.

Varje månad så ska jag göra 4 precis lika påsar med scrapsaker i,

2st 15*15 papper,band,dekorationer, blommor m.m.
+ ett frankerat kuvert med min adress på.
Och så skickar jag dessa påsar till en av oss (vi turas om att ta han om det)
och så  fixar hon till det så vi får en påse från var och en,
(får dock ej min egen)
Och så skickar hon påsarna tillbaka till oss.

Varje månad är det ett tema som någon av oss kommit på.

Denna månad va det temat: Blommor.

Kortet jag gjorde med sakerna från Olsi.
Olsi



Kortet med sakerna från Snojbis påse.
Snojbi



Kortet med sakerna från Fruksons påse.
Frukson



Kortet med sakerna från Pyzzlis påse.
Pyzzlis




Texten på kortet lägger jag till själv efter vad jag tycker passar till just det kortet.



Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Jättefina kort, som vanligt i och för sig :)

Hur hinner du, mina SWAPPåsar är än så länge oanvända.

Kram :)

2010-07-25 @ 10:28:29
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: Marita Johansson

Så fina de blev<br>

Mina ligger fortfarande i påsarna<br>

kramisar

2010-07-25 @ 11:56:12
URL: http://snojbi.blogg.se/
Postat av: Izadory

Hej!

Ville bara göra lite reklam att några av dom tagsen är med i blogg candyn jag har som extra (ej med på bilden)

Bara litet tips.

Ps: Du gör jätte söta kort.



Kram Izadory

2010-07-25 @ 16:20:33
URL: http://izadory.blogspot.com/
Postat av: "Julia"

Jättefina kort som du gör!! Ska kika mer på din sida... och lägga till den i mitt "minne". ;) Jag minns ju att jag faktiskt kikat in här nån gång förut men inte skrivit nåt... NU skriver jag! :) Ha det gott! Kram

2010-07-26 @ 11:24:24
Postat av: Carola Andersson

Vilken käck ide!

2010-07-27 @ 13:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0