Nu är det dax!!!

2010-11-28 @ 20:43:31
 Nu är det dax att presentera vinnarna.

Vi (Lisa , snojbi & jag) 
genomförde röstningen genom att lista våra fem favoriter,
bara det var en prestation i sig,
 det första namn som fanns med
på allas lista blev vinnaren.
Lite kul blev det att stämma av listorna
då vi alla tre hade både lika och olika namn med.
 
Vinnaren har med sina tre kort tilltalat var och en av oss
och följt våra skisser väl.
Så här tycker jag om kortet hon har gjort efter min skiss.
 
Ett underbart kort i härliga färger och
det syns att hon följt skissen jättebra.


Vinnaren är:

*
*
*
*
Scrap Ella



Kortet efter min skiss



 
Kortet efter Lisas skiss




Kortet efter Snojbis skiss




Sen det lottade priset: 

Är vunnen av:

*
*
*
*



Gå gärna in på Lisas blogg och se hur hennes härliga katt
hjälpte till att dra en vinnare.




Och här är Lindhas fina kort  till alla våra skisser

     
Onkis                                  Lisa                         Snojbi




   Ni ska maila era adresser till oss alla tre 
      för priserna kommer från tre olika håll i landet

          [email protected]

            [email protected]

              [email protected]




 Mitt pris

Vinnaren av mitt eget pris har varit jättesvårt att utse,
jag skulle vilja haft många fler priser att dela ut, 
men nu har jag till slut bestämt mej och vinnaren är:

*
*
*
*

Anneli



                                          
         Jag gillade dom underbart mjuka färgerna i kortet
och att hon följt skissen noga.


 
 Sedan har jag ju ett pris kvar att dela ut och det är mitt
 Aha-pris

och det går till.
 
*
*
*
*
 Busan





Jag gillar hennes underbara uggla
och dom härliga kontrasterna i papprerna
och dekorationerna på kortet.
                    

Ni som vunnit dom här två priserna
 får skicka era adresser till min mail
[email protected]
Så postar jag era priser omgående.


Stort GRATTIS till vinnarna!!

 
Tack
så jättemycket till er alla som har lämnat
in bidrag till våran första utmaning.

För att se övriga vinnare titta in i 
Lisas och snojbis bloggar.




Efter Nyår får ni hålla scrappgluggarna öppna för
då har vi hittat på en ny utmaning.
 

              Hoppas att ni alla har haft en riktigt trevlig första advent.
               Kramar.

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Tack vännen för att du var med

och gjorde vår utmaning möjlig.

Det är så skoj med alla fina bidrag.

Adventskarm på dig :)

2010-11-28 @ 21:10:31
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: snojbi

Hej kompis det här var riktigt kul.

Tänk vad många bidrag vi fick in.

Kramisar

2010-11-28 @ 21:17:27
URL: http://snojbi.blogg.se/
Postat av: Lindha

Tack för en rolig utmaning! Ser verkligen fram emot fler utmaningar från er! Och Elliot, vilken kisse! Diggar honom skarpt!



Kram Lindha

2010-11-28 @ 22:23:09
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: Annelie

Men vad glad jag blir!! Tack snälla!

Vilken ära att bli uttagen bland alla dessa fina bidrag!

Tack för en jättekul & mycket väl utförd utmaning - inte för att jag vann pris, utan jag tycker verkligen att ni har varit suveräna i allt från presentation till mail/kommentarer. Ser fram emot nästa utmaning :-)

Kram Annelie

2010-11-28 @ 23:01:04
URL: http://annelieskort.blogspot.com/
Postat av: Lena

Grattis till vinnarna och tack för en trevligt ordnad utmaning tjejer. ha det så gott. Kram Lena

2010-11-29 @ 12:37:45
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Busan

Tusen tack snälla för aha-vinsten - vad glad jag blir!!! :D

Stort GRATTIS till er andra som vann också och grattis till att ni fick in så många bidrag - det var jättekul att vara med och ska bli jätteroligt med den nya utmaningen nästa år. Hoppas att det blir ännu fler som är med då!!! :)

När jag ändå är igång skickar jag ett litet grattis till alla som varit med... alla är så duktiga och fiffigt ta hjälp av katten att dra... hi hi... ;)

Tusen tack igen!!!!

Massor med kramar

Busan

2010-11-29 @ 17:22:54
URL: http://busanspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Johanna "pojjo"

GRATTIS till alla vinnare :D

2010-11-30 @ 00:24:39
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: Ann-Christin

Tack för en kul tävling. Det ska bli kul att se vad ni hittar på nästa år. Kram

2010-12-03 @ 19:01:50
Postat av: Gurkiss

STORT GRATTIS till er alla :)



Kram Gurkiss

2010-12-03 @ 22:40:50
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0