En Award till!!

2011-04-08 @ 06:45:25

Jag har fått en till hedrande AWARD
av snälla Lindha
TACK!!



Den delas ut till bloggare som har färre följare än 100.
Meningen är också att man ska skicka den vidare till andra bloggare med färre än 100 följare.
 Jag har valt ut följande bloggvänner som inspirerar mig
och som förtjänar både besökare och följare:

* Pillrigt Pyssel

Sen känns det som om alla jag tittar in hos redan har fått den,
men skulle det va någon jag missat så får ni
GÄRNA
ta emot den ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0