Utmaning med skiss och tema vintage!

2011-04-01 @ 07:03:55

Dags för en ny utmaning!

Den här gången är det Lisa-olsi som håller i den och
hon har valt att använda en skiss och tema vintage.

Hennes yngsta dotter Ida var så snäll och fixade en skiss
till den här utmaningen.

Här kommer Idas skiss




Följ skissen väl, du får vrida och vända på den
men vi ska tydligt se att det är den här skissen du följt och
att du skapat i vintage.
Det är valfritt att göra kort, LO eller alter.

Det behöver inte vara tre blommor tillsammans, det kan ju vara
en stor eller en hel hög med blommor, fjärilen kan ju vara
en älg eller en knapp, ja, ni förstår vad jag menar.

Hoppas DU blev sugen att vara med i vår utmaning :)

REGLER för utmaningen finns HÄR!

Maila in ditt bidrag till Lisa-olsi:
[email protected]
senast lördagen den 9:e april kl: 23:59.

Vi meddelar vem vinnaren är i våra tre bloggar under söndagen den 10:e april.



Här kommer mina tre kort som jag har gjort
av våra "påsar" den här omgången.

Kort från min påse.



Mitt kort från Lisa-olsis påse



Mitt kort från Snojbis påse




Här är min "påse", som är min del av priset


Se Lisa-olsi och snojbis kort och prispåsar i deras respektive bloggar.



Hjärtligt välkommen med ditt bidrag.
Bara fråga om du undrar över något.

Kram Onkis.


Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Vilka fina kort du har gjort,

alltid så kul att se hur olika/lika

vi har använt våra påsar.

Kul att vi är igåmg med en ny utmaning,

hoppas vi får många bidrag.

Kram

2011-04-01 @ 07:10:35
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

WOW vilka underbara och vackra kort som du har gjort jag gillar valet av färger och detaljer riktigt snyggt:)

Vilken kul utmaning ska verkligen försöka att vara med tyckte väldigt mycket om skissen också:)

Vad trevligt att ni gör sådana utmaningar åt oss andra det uppskattas:)

Jag gillar inte nålar alls uch men det hjälper så jag biter i hop!!!



Ha en underbar fredag och helg, kramar i massor från Lilla Inger:)



2011-04-01 @ 07:57:15
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: carina

JÄTTEFINA KORT, ska försöka hinna med eran utmaning. Har så många andra saker som händer nu. Trevlig Helg

Carina

2011-04-01 @ 08:08:56
URL: http://carinaskortochgott.blogspot.com/
Postat av: snojbi

Åhhh så fina kort du ahr gjort.

Såå kul att utmaningen är igång igen,

Kramisar

2011-04-01 @ 14:19:23
URL: http://snojbi.blogspot.com
Postat av: Lindha

Vad kul med ännu en utmaning från er dundertrio!! Ser fram emot att skapa efter både skiss och tema!



Hoppas du har en bra fredagskväll!!



Kram Lindha

2011-04-01 @ 19:55:50
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad roligt, nu kan jag ta ett break i mitt julkorts tillverkning. I morgon kommer hjärnan gå på högvar för vintage är inte lätt.



Kram Anna

2011-04-01 @ 23:43:16
URL: http://annaspyssligaliv.blogspot.com
Postat av: Lena BE

Wow vilken jättefin skiss och vilka jättefina kort du gjort efter skissen! :)

Så roligt att ni startat en till omgång med utmaningarna igen, tack för det! :)

Jag ska verkligen försöka vara med denna gång, hoppas jag klarar av det, jag är så dålig på vintage, får inte in snitsen på det tyvärr. Men skam den som ger sig, jag gör ett försök iaf. ;)

Ha det så bra.

Kramar från Lena

2011-04-02 @ 15:18:58
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0