I morgon!

2011-02-19 @ 07:22:01

I morgon fyller "fasters älskling" 4år!

Och då kom jag och tänka på att när hon fyllde 1år så gjorde jag

några av mina första kort..

Jag började ju min "scrapbooking bana"

med album och LO

och hade gjort album till barnen
och även ett litet album

som Alma fick efter sitt dop,

kan tala om att det är allt annat än vacker och väldigt rosa!!

Tack & lov så tog jag aldrig några kort på det..   Blushy 

 

Men korten som Alma fick när hon fyllde 1år

hittade jag några dåligt fotade kort på

och det är nog bland dom första som jag tog kort på.

 

    Håll till godo  Eyebrow 

*
*
*


*
*
*


Ha en bra lördag!!!








Kommentarer
Postat av: Lindha

Visst är det väl härligt att se något av det allra första man scrappat... Då ser man att man har utvecklats, om inte annat!



Hoppas du får en riktigt bra lördag!



Kram Lindha

2011-02-19 @ 08:28:56
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: Malin Lans

Men jag kan fota albumet å lägga ut det om någon vill se det!!!! ;)

Man kan ju lugnt säga att det har hänt en del på utvecklingsfronten..

Men det var ju det finaste du gjorde då!!! :)

2011-02-19 @ 10:08:55
Postat av: Lisa-olsi

Söta :)

Men visst är det kul att man

utvecklar sitt scrappande.

Kram Lisa

2011-02-19 @ 10:34:50
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja du, man ser att man utvecklats när man kollar sina första alster. Jag tycker ditt kort är riktigt fint, för att vara ett nybörjaralster!

2011-02-19 @ 15:38:27
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ett jättefint nybörjarkort.

Kul att kunna se hur man utvecklar sin stil

2011-02-19 @ 19:18:07
Postat av: Johanna "pojjo"

men oj såå sött ler Det var ju perfekt

2011-02-20 @ 12:33:14
URL: http://pojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0