Ny dator!!

2011-03-03 @ 07:00:44

Hejsan!

Tack för alla snälla kommentarer
och uppiggande ord till mig när våran dator
drog sitt sista andetag.

Igår va jag och köpte en ny
som min man kopplade in igår kväll,
så nu hoppas jag att jag kan lägga in lite kort senare under dagen
 och visa er något av det jag gjort.

Tyvärr gick det inte och rädda bilderna i den andra datorn,
men som tur är har vi en hårddisk brevid som vi ladat ner bilderna på,
så det är bara bilder sen jul och framåt som är borta,
kunde ha varit värre.

Ha en bra dag så hörs vi snart igen.

Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till en ny dator. Jag har lärt mig nu, efter flera haverier att jag ska spara ner med jämna mellanrum. Tur inte allt försvann för dig. Ha en bra dag.

2011-03-03 @ 08:24:51
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Lilla pyssel Inger

Vilken otur med datorn!!!

Lycka till med en nya och hoppas att den kommer funka bra:)

Ha en toppen dag och kramar från lilla Inger:)

2011-03-03 @ 08:56:56
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Felicia

Precis, det kunde gått värre ! ..

Hoppas det gick bra på sjukhuset !

Syns nog imorgon, ska prata med mamma och så först,

tror det går bra, men kommer nog på kvällen i så fall, för jag lovade att passa william några timmar imorn, och så ska vi bowla också ! Men om det är okej för er så kommer jag jätte gjärna imorrn och stannar hela helgen ! :) KRAM <3

2011-03-03 @ 11:02:50
URL: http://girlsdamnleague.devote.se
Postat av: jolin

Gött att du köpt en ny da =)

2011-03-03 @ 12:07:54
Postat av: Gina

Gôtt!... bärbar elr?;D

2011-03-03 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0