Lite blandat!

2014-07-17 @ 08:32:00
 
Idag blir det lite blandat med mina tema
på korten igen.
 
*******
 
Min son har avslutat sitt sommarjobb
och dom har varit så gulliga mot honom på
den arbetsplatsen,
så när han slutade köpte vi lite choklad
och så gjorde jag ett kort:
 
 
 *********
 
Sen har det varit en julkortsutmaning på
48-timmars sidan på Fb igen,
temat var jul i juli..
Hade ingen som helst fantasi med ett somrigt julkort,
så det fick bli stora vita rosor som blommor nu.
 
 
*******
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Två jättefina kort har du fått till. Gillar den fina vikningen du gjort på kortet med fjärilen och julkortet blev riktigt snyggt. Kram

2014-07-17 @ 10:22:06
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Snyggt rosa kort, maffigt med metalldekorationerna.
Gillar ditt julkort, snyggt när du har mycket på :)
Ha en fin dag.
Kram

2014-07-17 @ 11:08:34
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Lotta

Jättefina kort!
Kram!

2014-07-17 @ 11:10:27
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Fantastiska kort båda två:) Toppen!!
Gissar att din sons arbetsgivare blev riktigt glad för ett sånt fint kort.
Kram och ha det skönt i värmen:)

2014-07-18 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till startsidan

Min profilbild

Jag är en scraptokig kvinna som bor i Värmland. Jag älskar att pyssla så fort jag får lite tid över. Familjen består av min man,våra två härliga söner och vår lilla drvägpudel Valle.



RSS 2.0